Personalna Asysta

Lokalizacja: Warszawa, praca hybrydowa
Umowa: Do uzgodnienia (UP/B2B/Zlecenie)

Opis stanowiska

Przyszedł czas na rozszerzenie zespołu. Osoba, na tym stanowisku przejmie na siebie część obowiązków związanych z prowadzeniem działalności, mediów społecznościowych oraz wesprze mnie (CEO) w zadaniach, planowaniu, projektach. Firma rozwija się, dlatego gwarantuję, że nie będziesz się nudzić! Zapewniam rozwój i elastyczny czas pracy, wierzę, że zrobione zadania są ważniejsze, niż sztywne godziny pracy. Prawda jest taka, że to stanowisko jest trochę „od wszystkiego” co akurat będzie potrzebne. Stanowisko jest w dużej mierze w trybie pracy zdalnej, natomiast będę potrzebował wsparcia na miejscu w biurze w Warszawie na Mokotowie oraz na szkoleniach stacjonarnych (w Warszawie i nie tylko). 

Zadania, które chcę oddelegować:

  • wsparcie w obsłudze klienta i umawianiu spotkań;
  • pilnowanie zadań i terminów;
  • przypisywanie i filtrowanie zadań;
  • odbieranie telefonu firmowego;
  • organizacja zamówień;
  • wsparcie przy sklepie internetowym – wordpress;
  • praca z tekstem: poprawa literówek i tekstów;
  • kontaktowanie się z dostawcami, partnerami, podwykonawcami;
  • aktywne działanie w ramach zespołu (wsparcie przy rekrutacji);
  • opracowywanie raportów, analiz, zestawień kosztowych/wyników etc.
  • sporządzanie notatek ze spotkań – zadania clickup;
  • obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
  • obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, kierowanie spraw do właściwych pracowników.
  • znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów i programów biurowych, (korzystamy z narzędzi: clickup, mailerlite, wordpress, ekosystem Apple)
  • biegłe posługiwanie się social mediami (wsparcie w nagraniach wideo, dokumentowanie wydarzeń, proste edycje i tworzenie materiałów, etc)
  • zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • samodzielność, sumienność, dokładność, zadaniowość,
  • umiejętności planowania, a także zarządzania swoim czasem oraz pracą.
  • Organizacja i rozliczanie podróży (prywatnych i służbowych);

Zależy mi na osobie, która:

  • nie ma problemów z przyjmowaniem nowych zadań i wykonywaniem ich w ustalonym terminie,
  • bierze odpowiedzialność za to, co robi,
  • potrafi zarządzić sobą w czasie,
  • jest kontaktowa, chce się rozwijać i ma otwartą głowę,
  • dba o szczegóły i ceni jakość przy wykonywaniu zadań,

Dla osób, które robiły testy kompetencyjne, na to stanowisko poszukuję:

Fris

Badacz Analityk

Structogram

Dominanta Niebieska, więcej Czerwonego niż Zielonego.

Gallup

Pożądane talenty: Organizator (Arranger), Odpowiedzialność (Responsibility), Strateg (Strategy), Ukierunkowanie (focus), Naprawianie (Restorative), Analityk (Analytical)

Ta praca nie jest dla ciebie jeśli:

Social Media to dla Ciebie czarna magia

Pisanie tekstów i planowanie ich to droga przez mękę

Nie lubisz zadaniowego podejścia do obowiązków

Masz problemy z organizacją własnej pracy

Nie umiesz elastycznie dopasowywać się do zmian

Nie masz serca do pracy - potrzebuję 100% zaangażowania w to, co będziesz robić.

Mile widziane:

  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z asystą biurową/zarządu,
  • znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir-vivre w biznesie,
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • kompetencje i umiejętności sprzedażowe.
  • wykorzystywanie rozwiązań AI.
  • znajomość ekosystemu Apple.

Lokalizacja

  • Warszawa – tryb hybrydowy (wszystko do ustalenia)

A co w zamian?

  • Zatrudnienie w oparciu o wybraną umowę (o pracę, zlecenie, B2B).
  • Elastyczny czas pracy – Ty decydujesz, w jakich godzinach wykonujesz zadania, 
  • Wpływ na rozwój tej działalności – będziesz częścią zespołu, w którym wspólnie tworzymy procesy, wybieramy narzędzia i ustalamy kierunek działań.
  • Atmosferę opartą na współpracy, zaufaniu i wzajemnym rozwoju.
  • Szkolenia stacjonarne i e-learningowe (Możliwość szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych).
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności.
  • Spotkania integracyjne.
 Okres próbny na 3 miesiące w wymiarze mniej więcej 1/2 etatu, po którym wspólnie zdecydujemy o dalszej współpracy,
Jeśli poważnie rozważasz współpracę ze mną wypełnij formularz Google: tutaj

Harmonogram

6.04 – 30.04 – I etap – wypełnienie ankiet i przesłanie zgłoszeń.

1.05 – 05.05 – czytamy nadesłane materiały i wybieram około 5-10 osób

06.05 – 10.05 – II etap – rozmowy z kandydatami.

11.05 – podjęcie decyzji o zatrudnieniu.