Personalna Asysta
Lokalizacja: Warszawa, praca hybrydowa
Umowa: Do uzgodnienia (UP/B2B/Zlecenie)
Opis stanowiska
Przyszedł czas na rozszerzenie zespołu. Osoba, na tym stanowisku przejmie na siebie część obowiązków związanych z prowadzeniem działalności, mediów społecznościowych oraz wesprze mnie (CEO) w zadaniach, planowaniu, projektach. Firma rozwija się, dlatego gwarantuję, że nie będziesz się nudzić! Zapewniam rozwój i elastyczny czas pracy, wierzę, że zrobione zadania są ważniejsze, niż sztywne godziny pracy. Prawda jest taka, że to stanowisko jest trochę „od wszystkiego” co akurat będzie potrzebne. Stanowisko jest w dużej mierze w trybie pracy zdalnej, natomiast będę potrzebował wsparcia na miejscu w biurze w Warszawie na Mokotowie oraz na szkoleniach stacjonarnych (w Warszawie i nie tylko).
Zadania, które chcę oddelegować:
- wsparcie w obsłudze klienta i umawianiu spotkań;
- pilnowanie zadań i terminów;
- przypisywanie i filtrowanie zadań;
- odbieranie telefonu firmowego;
- organizacja zamówień;
- wsparcie przy sklepie internetowym – wordpress;
- praca z tekstem: poprawa literówek i tekstów;
- kontaktowanie się z dostawcami, partnerami, podwykonawcami;
- aktywne działanie w ramach zespołu (wsparcie przy rekrutacji);
- opracowywanie raportów, analiz, zestawień kosztowych/wyników etc.
- sporządzanie notatek ze spotkań – zadania clickup;
- obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
- obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, kierowanie spraw do właściwych pracowników.
- znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów i programów biurowych, (korzystamy z narzędzi: clickup, mailerlite, wordpress, ekosystem Apple)
- biegłe posługiwanie się social mediami (wsparcie w nagraniach wideo, dokumentowanie wydarzeń, proste edycje i tworzenie materiałów, etc)
- zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- samodzielność, sumienność, dokładność, zadaniowość,
- umiejętności planowania, a także zarządzania swoim czasem oraz pracą.
- Organizacja i rozliczanie podróży (prywatnych i służbowych);
Zależy mi na osobie, która:
- nie ma problemów z przyjmowaniem nowych zadań i wykonywaniem ich w ustalonym terminie,
- bierze odpowiedzialność za to, co robi,
- potrafi zarządzić sobą w czasie,
- jest kontaktowa, chce się rozwijać i ma otwartą głowę,
- dba o szczegóły i ceni jakość przy wykonywaniu zadań,
Dla osób, które robiły testy kompetencyjne, na to stanowisko poszukuję:
Fris
Badacz Analityk
Structogram
Dominanta Niebieska, więcej Czerwonego niż Zielonego.
Gallup
Pożądane talenty: Organizator (Arranger), Odpowiedzialność (Responsibility), Strateg (Strategy), Ukierunkowanie (focus), Naprawianie (Restorative), Analityk (Analytical)
Ta praca nie jest dla ciebie jeśli:
Social Media to dla Ciebie czarna magia
Pisanie tekstów i planowanie ich to droga przez mękę
Nie lubisz zadaniowego podejścia do obowiązków
Masz problemy z organizacją własnej pracy
Nie umiesz elastycznie dopasowywać się do zmian
Nie masz serca do pracy - potrzebuję 100% zaangażowania w to, co będziesz robić.
Mile widziane:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z asystą biurową/zarządu,
- znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir-vivre w biznesie,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- kompetencje i umiejętności sprzedażowe.
- wykorzystywanie rozwiązań AI.
- znajomość ekosystemu Apple.
Lokalizacja
- Warszawa – tryb hybrydowy (wszystko do ustalenia)
A co w zamian?
- Zatrudnienie w oparciu o wybraną umowę (o pracę, zlecenie, B2B).
- Elastyczny czas pracy – Ty decydujesz, w jakich godzinach wykonujesz zadania,
- Wpływ na rozwój tej działalności – będziesz częścią zespołu, w którym wspólnie tworzymy procesy, wybieramy narzędzia i ustalamy kierunek działań.
- Atmosferę opartą na współpracy, zaufaniu i wzajemnym rozwoju.
- Szkolenia stacjonarne i e-learningowe (Możliwość szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych).
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności.
- Spotkania integracyjne.
Harmonogram
6.04 – 30.04 – I etap – wypełnienie ankiet i przesłanie zgłoszeń.
1.05 – 05.05 – czytamy nadesłane materiały i wybieram około 5-10 osób
06.05 – 10.05 – II etap – rozmowy z kandydatami.
11.05 – podjęcie decyzji o zatrudnieniu.